Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

przewodnicząca – Joanna Sokołowska

zastępca przewodniczącejTomasz Wróbel

skarbnikMarcin Jeżyna

Aby ułatwić kontakt z prezydium Rady Rodziców uruchomiliśmy skrzynkę e-mail: radarodzicow.sp1lask@gmail.com

Prosimy Państwa o przesyłanie obserwacji, uwag i propozycji dotyczących obszarów działalności Rady.

Szanowni Rodzice!

Serdecznie dziękujemy za wszystkie wpłaty dokonane w roku szkolnym 2023/2024. Jednocześnie zwracamy się do Państwa zgorącą prośbą o  dalsze aktywne włączenie się wszystkich w gromadzenie składek na rzecz Rady Rodziców.

Celem Rady Rodziców jest pomoc w dofinansowaniu wszystkich wartościowych, wymagających wsparcia inicjatywy. Dzięki wpłatom możemy wspierać i nagradzać, a także zachęcać do większej aktywności uczniów naszej szkoły.

W roku szkolnym 2024/2025 ustalono dobrowolną składkę w wysokości:

  1. 60 zł na pierwsze dziecko,
  2. 30 zł na drugie dziecko,
  3. 0 zł na trzecie i kolejne dziecko

można wpłacać na konto bankowe Rady Rodziców Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Łasku:

29 9263 0000 0003 7370 3000 0001

Bank Spółdzielczy w Poddębicach

W tytule wpłaty należy podać nazwisko i imię dziecka oraz klasę.

UWAGA! Klasa, która do końca kwietnia 2025 dokona najwięcej wpłat otrzyma nagrodę w postaci biletów do kina.

W roku 2023/2024 z środków zgromadzonych na koncie Rady Rodziców zrealizowano następujące przedsięwzięcia:

Lp.RodzajKwota
1

Zakup siatki piłkochwyt na boisko przy ul. 9 maja

2 463,40

2

Nagrody w konkursie jesiennym oraz słodki upominek dla każdego ucznia

548,95

3

Wydruki prac z jesiennego konkursu

349,80

4

Dyskoteka andrzejkowa

400,00

5

Słodki upominek z okazji Mikołajek dla każdego ucznia

915,75

6

Dofinansowanie do transportu klasy 8 na wyjazd na strzelnicę

600,00

7

Wydruk plakatów na kiermasz bożonarodzeniowy

25,00

8

Materiały na kiermasz bożonarodzeniowy

595,60

9

Odmalowanie świetlicy przy ul. Narutowicza

1 437,56

10

Zakup puf do świetlicy przy ul. Narutowicza

1 712,00

11

Zakup worków sako do świetlicy przy ul. Narutowicza

449,97

12

Transport uczniów na zawodu i konkursy

2 050,00

13

Słodki upominek dla 1 miejsc w konkursie zimowym

150,00

14

Fotobudka na dyskotece karnawałowej

1 000,00

15

Dyskoteka karnawałowa

400,00

16

Zegary do budynku ul. Narutowicza

70,00

17

Wyjście do kina wszystkich uczniów

6 132,00

18

Fantom RKO osoby dorosłej z aplikacją

1 649,00

19

Szafki dla klasy 1B oraz siedziska dla dzieci na korytarz szkolny

3 754,32

20

Rozbudowa monitoringu w bud. Ul. Narutowicza

3 725,04

21

Nagrody w konkursie piosenki angielskiej

249,52

22

Palisady do ogródka szkolnego

162,87

23

Materiały na piknik szkolny

871,51

24

Fotobudka na pikniku szkolnym

1 150,00

25

Farba tablicowa - wymalowanie przy drzwiach 2 piętro bud. 9 Maja

658,00

26

Książki na koniec roku dla klas 3

2 488,77

27

Książki na koniec roku dla klas 4-8

3 453,30

28

Stojaki na rowery dla obu budynków

1 034,00

29

Tablo dla klas 8

1 200,00

30

Szafki dla edukacji wczesnoszkolnej

6 897,00

31

Gabloty ogłoszeniowe do bud. ul. Narutowicza

1 422,00

 RAZEM48 015,36

W roku szkolnym 2024/2025 zgromadzone środki na koncie Rady Rodziców planujemy przeznaczyć między innymi na:

  1. Organizację dyskoteki andrzejkowej i karnawałowej,
  2. Upominki na Mikołajki dla wszystkich uczniów,
  3. Organizację Kiermaszu Bożonarodzeniowego,
  4. Organizację Pikniku Szkolnego
  5. Organizowanie konkursów w szkole (nagrody, poczęstunek).
  6. Organizowanie przewozu uczniów na zawody i konkursy.
  7. tablo dla wszystkich klas VIII
  8. Nagrody na zakończenie roku:
  • dla wszystkich uczniów klas III
  • dla wyróżniających się uczniów i sportowców klas IV-VIII

Bez wsparcia finansowego z Państwa strony i przy ograniczonym budżecie nie będziemy w stanie zrealizować w/w celów. W związku z powyższym zwracamy się z gorącą prośbą do wszystkich Rodziców o zrozumienie i współpracę.

Serdecznie dziękujemy.

Pozdrawiamy

Rada Rodziców